Najnowsze przetargi i zamówienia

Dostawa wody, napoi, soków oraz wody w galonach wraz z dzierżawą dystrybutorów – 2 zadania

23/07/2024

Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie ogłasza przetarg Adres: 20-090 Lublin, Dr. K. Jaczewskiego 8 Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. Data zamieszczenia: 2024-07-23 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie Dr. K. Jaczewskiego 8 20-090 Lublin , woj. lubelskie REGON: 000288751 Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk4.lublin.pl Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wody, napoi, soków oraz wody w galonach wraz z dzierżawą dystrybutorów – 2 zadania II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wody, napoi, sokówDostawa wody w galonach wraz z dzierżawą dystrybutorów II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15981000-8 II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.2. Warunki udziału Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.1. Tryb udzielenia zamówienia IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy IV.2. Kryteria oceny ofert IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-31

Dostawa mrożonek i ryb dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 roku do 31.08.2025 roku

23/07/2024

Zespół Szkół nr 13 w Lublinie ogłasza przetarg Adres: 20-582 Lublin, Berylowa 7 Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. Data zamieszczenia: 2024-07-23 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 13 w Lublinie Berylowa 7 20-582 Lublin , woj. lubelskie REGON: 386925010 Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp58.lublin.eu Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mrożonek i ryb dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 roku do 31.08.2025 roku II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek i ryb dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 roku do 31.08.2025 roku II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8 II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.2. Warunki udziału Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, każda trwająca minimum 3 miesiące, o wartości minimum 100000,00 złotych brutto każda. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.1. Tryb udzielenia zamówienia IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy IV.2. Kryteria oceny ofert IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-31

Wymiana projektora cyfrowego w sali kinowej w Centrum Kultury w Lublinie

18/07/2024

Centrum Kultury w Lublinie ogłasza przetarg Adres: 20-007 Lublin, Peowiaków 12 Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. Data zamieszczenia: 2024-07-18 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury w Lublinie Peowiaków 12 20-007 Lublin , woj. lubelskie REGON: 000281536 Adres strony internetowej zamawiającego: www.ck.lublin.pl I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana projektora cyfrowego w sali kinowej w Centrum Kultury w Lublinie II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana projektora cyfrowego w sali kinowej w Centrum Kultury w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Projektor cyfrowy DCI - laserowy (1 sztuka), Obiektyw do projektora (1 sztuka), Serwer kina cyfrowego (1 sztuka), Podest pod projektor kinowy (1 sztuka), Panel sterujący (1 sztuka), Dostawa, montaż, konfiguracja, szkolenie z obsługi(1 komplet). II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652000-0 II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.2. Warunki udziału Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy (3) dostawy (trzy umowy) wraz z montażem projektora kinowego o standardzie DCI, o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.1. Tryb udzielenia zamówienia IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy IV.2. Kryteria oceny ofert IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zmiana aranżacji wnętrza auli i pomieszczeń towarzyszących wraz z niezbędnymi instalacjami znajdującymi się w budynku „A” Instytutu Agrofizyki PAN przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie

17/07/2024

INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK ogłasza przetarg Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4 Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. 81 744 50 61 Data zamieszczenia: 2024-07-17 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK ul. Doświadczalna 4 20-290 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 744 50 61 REGON: 9461824287 Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/ I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana aranżacji wnętrza auli i pomieszczeń towarzyszących wraz z niezbędnymi instalacjami znajdującymi się w budynku „A” Instytutu Agrofizyki PAN przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą:

Wynajem, montaż i demontaż hal namiotowych i namiotów lekkich wraz z wyposażeniem na potrzeby organizacji Dożynek Wojewódzkich

16/07/2024

CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE ogłasza przetarg Adres: 20-029 Lublin, pl. Teatralny 1 Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. Data zamieszczenia: 2024-07-16 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE pl. Teatralny 1 20-029 Lublin , woj. lubelskie REGON: 522448506 Adres strony internetowej zamawiającego: www.spotkaniakultur.com Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem, montaż i demontaż hal namiotowych i namiotów lekkich wraz z wyposażeniem na potrzeby organizacji Dożynek Wojewódzkich II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem, montaż i demontaż hal namiotowych i namiotów lekkich wraz z wyposażeniem na potrzeby organizacji Dożynek Wojewódzkich, szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do SWZ OPZ oraz formularzu ofertowym (systemowym) II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39522530-1 II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.2. Warunki udziału Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.1. Tryb udzielenia zamówienia IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy IV.2. Kryteria oceny ofert IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25

Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie

15/07/2024

Powiat Lubelski ogłasza przetarg Adres: 20-072 Lublin, Spokojna 9 Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. Data zamieszczenia: 2024-07-15 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski Spokojna 9 20-072 Lublin , woj. lubelskie REGON: 431019508 Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą:

Świadczenie usługi wsparcia technicznego w postaci Karty Serwisowej oraz rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT

12/07/2024

Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ogłasza przetarg Adres: 20-027 Lublin, Mieczysława Karłowicza 4 Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. Data zamieszczenia: 2024-07-12 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii Mieczysława Karłowicza 4 20-027 Lublin , woj. lubelskie REGON: 387842118 Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/ I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wsparcia technicznego w postaci Karty Serwisowej oraz rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego w postaci Karty Serwisowej oraz rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT.1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do solidnego, terminowego i rzetelnego wykonywania poniższych czynności na rzecz Zamawiającego:a) jednorazowego rozszerzenia funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT poprzez dostawę dodatkowych systemów, w podziale jak poniżej:a. dostawa pakietu systemów: Płace, Kadry, Przelewy Bankowe,b. dostawa pakietu systemów: Środki Trwałe, Wyposażenie, Kody Kreskowe,c. dostawa systemu Finanse i Księgowość,d. dostawa systemu mPracownik,na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie, które obejmuje:- migrację danych, wdrożenie, instalację i konfigurację dodatkowych systemów do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania MIKROBIT oraz przygotowanie i wdrożenie Modułu Autoryzacji do systemu mPracownik,- dostarczenie niezbędnych licencji umożliwiających korzystanie z dostarczonych systemów oraz licencji stanowiskowych dla użytkowników systemów. Liczba użytkowników systemów:- pakiet systemów Płace, Kadry, Przelewy Bankowe – dwóch użytkowników,- pakiet systemów Środki Trwałe, Wyposażenie, Kody Kreskowe – dwóch użytkowników,- system Finanse i Księgowość – jeden użytkownik,- system mPracownik – wszyscy pracownicy Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie,- przeszkolenie wyznaczonych pracowników Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie z obsługi dostarczonych systemówb) świadczenia wsparcia technicznego do oprogramowania MIKROBIT, w odniesieniu do systemu zakupionego w ramach niniejszego zamówienia oraz systemów wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, używanych przez jednostki wymienione w pkt 2) w tym w szczególności do:I - aktualizacji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do nowych, handlowych wersji tego oprogramowania, zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,II - udzielania Zamawiającemu wsparcia technicznego na zasadach określonych w umowie. Wsparcie odnosi się do usług nadzoru eksploatacyjnego, w tym instalacji niezbędnych aktualizacji i bieżącej opieki serwisowej nad używanym oprogramowaniem,III - przeprowadzania prac programistycznych zleconych drogą e-mail przez przedstawiciela Zamawiającego.IV - udzielenia Zamawiającemu pakietu 450 godzin na usługi w ramach wsparcia technicznego. Liczba godzin świadczonych usług jest wspólna dla wszystkich jednostek wymienionych w pkt 2).Zamawiający w ramach Prawa opcji przewiduje możliwość zakupu dodatkowej ilości godzin ponad pakiet, o którym mowa powyżej, przy czym dodatkowa ilość godzin nie może wynieść więcej niż 100 godzin. Szczegółowe warunki skorzystania z Prawa opcji zostały opisane w Umowie oraz w treści niniejszego rozdziału Ogłoszenia poniżej.2) Usługa wsparcia technicznego świadczona będzie dla następujących jednostek:a) Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii,b) Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej,c) Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych,d) Lubelskie Centrum Konferencyjne,e) Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie.3. Wykonawca dokona jednorazowego rozszerzenia funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT w terminie do 30 dni od podpisania Umowy, co zostanie potwierdzone podpisaniem bez uwag protokołu odbioru.4. Usługa wsparcia technicznego będzie świadczona przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania niniejszej umowy.PRAWO OPCJIZgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa opcji na zasadach określonych poniżej. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie Prawa opcji będą realne potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe. W ramach Prawa opcji Zamawiający będzie mógł zakupić dodatkową ilość godzin ponad pakiet, o którym mowa w zamówieniu podstawowym przy czym:1) dodatkowa ilość godzin nie może wynieść więcej niż 100 godzin, co stanowi ok. 22,22 % pakietu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2) lit d),2) Zamawiający może skorzystać z Prawa opcji w przypadku wykorzystania pakietu podstawowego przy konieczności zapewnienia dalszego świadczenia usług wymienionych w pkt 3.8 Ogłoszenia, ust. 1 pkt b ppkt. I-III dla jednostek wskazanych w pkt 3.8,3) dodatkowe godziny płatne będą na warunkach określonych w umowie,4) Zamawiający może skorzystać z Prawa opcji przez okres obowiązywania umowy,5) o zamiarze skorzystania z Prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający zamierza skorzystać, z prawa opcji,6) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako Prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji lub skorzystać z niego tylko w części (w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe.,7) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,8) skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji nie jest traktowane jako zmiana Umowy, lecz jako cześć jej realizacji. II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72200000-7 II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą:

Dostarczanie ciepła z sieci ciepłowniczej do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej w Lublinie

12/07/2024

SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNYCH IM.PROF.Z.SĘKOWSKIEJ ogłasza przetarg Adres: 20-092 Lublin, ul.Hirszfelda 6 Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. Data zamieszczenia: 2024-07-12 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNYCH IM.PROF.Z.SĘKOWSKIEJ ul.Hirszfelda 6 20-092 Lublin , woj. lubelskie REGON: 000196606 Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswlublin.pl I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie ciepła z sieci ciepłowniczej do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej w Lublinie II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przesłanie i dystrybucja ciepła oraz jego sprzedaż zgodnie z aktami wykonawczymi do ustawy Prawo energetyczne, oraz posiadanymi koncesjami do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej w Lublinie przy ul. Hirszfelda 6, 20-400 Lublin.Minimalna łączna zamówiona moc cieplna 0,2925 MW, w tym minimalna moc cieplna na cele ogrzewania centralnego 0,26100 MW, na cele ogrzewania wody wodociągowej 0,03150 MW; średnie roczne zużycie energii cieplnej: 1989,3 GJ, taryfa G1.1) Charakterystyka budynku: budynek wybudowany w roku 1965, złożony z dwóch skrzydeł połączonych łącznikiem- jedno skrzydło dwukondygnacyjne (parter, piętro), a drugie czterokondygnacyjne (piwnica, parter i dwa piętra), kubatura budynku objęta dostawą energii cieplnej 14 107,00 m3, powierzchnia objęta dostawą energii cieplnej 3028,00 m2. Energia cieplna doprowadzana jest z miejskiej sieci ciepłowniczej przyłączem łączącym się z instalacjami odbiorczymi w obiekcie, system wentylacji ogrzewanych pomieszczeń – mechaniczna.2) Energia cieplna do budynku dostarczana będzie w następujący sposób:a) do węzła cieplnego odbiorcy, należącego do Zamawiającego, podłączonego do miejskiej sieci ciepłowniczej,b) za pośrednictwem nośnika ciepła-gorącej wody o zmiennej temperaturze regulowanej przy pomocy sieci ciepłowniczej, należącej do dystrybutora sieci, tj. Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.;c) typ instalacji: tradycyjna, wodna, pompowa.3) Rozliczenie według wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego, którego właścicielem jest Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A raz w miesiącu, numer licznika: 6384799. II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2 II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. kpt. Władysława Raginisa, ppor. Jana Bołbotta, mjr Mariana Gołębiewskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego

11/07/2024

ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE ogłasza przetarg Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. Data zamieszczenia: 2024-07-11 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE ul. Krochmalna 13j 20-401 Lublin , woj. lubelskie REGON: 060433560 Adres strony internetowej zamawiającego: zdtm.lublin.eu I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna jednostka budżetowa Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. kpt. Władysława Raginisa, ppor. Jana Bołbotta, mjr Mariana Gołębiewskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:1. Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy. 2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp.3. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami wykonywanymi na podstawie dokumentacji projektowej. II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1 II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.2. Warunki udziału Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:1. Wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) dróg i/lub chodników i/lub parkingów i/lub placów i/lub ścieżek rowerowych i/lub ciągów pieszych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda robota.Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w sposób samodzielny przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie).Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót (wg zał. nr 5 do SWZ) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2. Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane:a) do projektowania w specjalności inżynieryjnej - drogowej – minimum 1 osoba;b) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej – min. 1 osoba.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).3. Dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:- dysponowania wytwórnią mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 60 Mg/godz., z której będzie dostarczana mieszanka, znajdującą się w takiej odległości od terenu budowy, aby czas transportu od załadunku do wbudowania mieszanki nie przekraczał 2 godzin z jednoczesnym zachowaniem warunku właściwej temperatury wbudowania mieszanki oraz wymaganych cech jakościowych mieszanki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.1. Tryb udzielenia zamówienia IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy IV.2. Kryteria oceny ofert IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Dostawa infrastruktury teleinformatycznej do posiadanego systemu SKD wraz z oprogramowaniem, z podziałem na części

10/07/2024

Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie ogłasza przetarg Adres: 20-029 Lublin, Artura Grottgera 2 Województwo: lubelskie Telefon/fax: tel. Data zamieszczenia: 2024-07-10 Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Sekcja I - Zamawiający I.1. Nazwa i adres: Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie Artura Grottgera 2 20-029 Lublin , woj. lubelskie REGON: 061743021 Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcklubelskie.pl/ I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu II.1. Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa infrastruktury teleinformatycznej do posiadanego systemu SKD wraz z oprogramowaniem, z podziałem na części II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Sekcja IV - Procedura przetargowa IV.3. Informacje administracyjne IV.3.5. Termin związania ofertą: