Adres: 53-148 Wrocław, ul. Jastrzębia
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 71 333-09-30, 333 09 40 , fax. 71 332 37 76
Data zamieszczenia: 2020-08-24
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ul. Jastrzębia 24 53-148 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 333-09-30, 333 09 40 , fax. 71 332 37 76 REGON: 21146486000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług sprzątania oraz ochrony mienia w systemie zdalnej ochrony obiektu w Oddziale Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w Wałbrzychu, zlokalizowanym: ul. Kolejowa 8, 58-310 Szczawno-Zdrój
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania oraz ochrony mienia w systemie zdalnej ochrony obiektu (monitoring) oraz serwis i konserwacja systemu alarmowego w obiekcie będącym siedzibą Oddziału Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w Wałbrzychu, ul. Kolejowa 8, 58-310 Szczawno Zdrój. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. a) część pierwsza zamówienia obejmuje wykonywanie usług sprzątania w obiekcie będącym siedzibą Oddziału Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w Wałbrzychu, ul. Kolejowa 8, 58-310 Szczawno Zdrój; b) część druga zamówienia obejmuje wykonywanie usług ochrony mienia w systemie zdalnej ochrony obiektu (monitoring) oraz serwis i konserwację systemu alarmowego w obiekcie będącym siedzibą Oddziału Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w Wałbrzychu, ul. Kolejowa 8, 58-310 Szczawno Zdrój;
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838 t.j.) - warunek dotyczy II części zamówienia;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, informację dotyczącą pozostałych kryteriów oceny ofert, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, informację o podwykonawcach, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO; 2)szczegółową wycenę wg załącznika nr 3 do SIWZ; 3)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-3 SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– dotyczy I i II części zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: