Adres: 51-622 Wrocław, Mikołaja Kopernika 5
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2022-10-13
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: OŚRODEK SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY IM. PROFESORA JANA ROSNERA WE WROCŁAWIU Mikołaja Kopernika 5 51-622 Wrocław , woj. dolnośląskie REGON: 021409520
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Państwowej Inspekcji Pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu wraz z myciem okien oraz polimeryzacją podłóg.Sprzątanie w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka odbywać się powinno- poniedziałek-piątek, w godz. 07:00-20:00,- sobota, w godz. 08:00-13:00,- niedziela – tylko w awaryjnych sytuacjach, po uzgodnieniu z Zamawiającym (częstotliwość ok. 1–2 razy w roku).Zamawiający wymaga wykonania usługi przez 3 osoby (2 etaty), w następujący sposób.W dni robocze:- w godz. 07:00-15:00 sprzątanie obejmuje utrzymanie w stałej czystości ciągów komunikacyjnych i sanitariatów. Szybkie usuwanie zabrudzeń powstałych w trakcie dyżuru na terenie całego Ośrodka (np. rozlany napój, awaria rurociągu itp.), codzienna dezynfekcja klamek i przycisków w windach oraz sprzątanie 1 raz w tygodniu (w piątek) sanitariatów i pomieszczenia socjalnego konserwatorów (w budynku hotelowym).- w godz. 12:30-16:00 sprzątanie obejmuje pomieszczenia biurowe, w tym pomieszczenia ogólnie niedostępne (np. pomieszczenie introligatorni, archiwum i pomieszczenia plombowane) oraz aneksy kuchenne zlokalizowane na parterze budynku (pom. 18 i 32), a także ciągi komunikacyjne.- w godz. 16:30-20:00 sprzątanie obejmuje sekretariat i gabinety dyrektorskie oraz pomieszczenie kuchenne 311a, a także sale wykładowe i ciągi komunikacyjne.W sobotę (dyżur 1 osoby):- w godz. 08:00-13:00 sprzątanie obejmuje utrzymanie w stałej czystości ciągów komunikacyjnych i sanitariatów. Szybkie usuwanie zabrudzeń powstałych w trakcie dyżuru na terenie całego Ośrodka (np. rozlany napój, awaria rurociągu itp.). Sprzątanie sal wykładowych.W przypadku kiedy przedsięwzięcia związane z działalnością Ośrodka (konferencje, egzaminy itp.) realizowane są po godzinach pracy urzędu, sprzątanie powinno rozpocząć się po ich zakończeniu, a także po opuszczeniu budynku przez pracowników i uczestników ww. przedsięwzięć.Powierzchnie do codziennego sprzątania wynoszą:powierzchnia ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych – 966 m2:biura, gabinety dyrektorskie, sekretariaty, sale wykładowe - 1866 m2.Typy posadzek:- wykładziny PCV typu Tarkett - wykładziny linoleum - dywanowe wykładziny - beton - terakota w sanitariatach - gumaLiczba oczek WC w budynku: - muszle – 22 sztuk; - pisuary - 5 sztuk; - bidety - 2 sztuki; - kabina prysznicowa - 1 sztuka.Mycie okienCzęstotliwość mycia powierzchni przeszklonych:- w budynku szkoleniowym - 2 razy w roku (1 x wiosna, 1 x jesień)Polimeryzacja podłógUsługi polimeryzacji będą wykonane w następujący sposób:- chemiczne usunięcie pozostałości starej warstwy zabezpieczającej;- maszynowe doczyszczenie posadzki;- trzykrotne nałożenie nowej warstwy polimeru;- polerowanie posadzki maszyną wysokoobrotową – utwardzenie powłoki.2. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia zawiera projekt umowy oraz plan higieny, stanowiące integralną część SWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 2.000,00 złSzczegółowe wymagania dot. wadium zostały wskazane w rozdziale XVI SWZ.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowejWymagane jest, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) co najmniej dwie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-26