Szkoła Podstawowa nr 2
Usługi
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
55520000-1
Nie
Nie
Nie
2024-05-16
0
Tak
Komuny Paryskiej 36-38
Wrocław
50-451
Dolnośląskie

Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sucharskiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.

Szkoła Podstawowa nr 2 ogłasza przetarg

Adres: 50-451 Wrocław, Komuny Paryskiej 36-38

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2024-05-16

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2 Komuny Paryskiej 36-38 50-451 Wrocław , woj. dolnośląskie REGON: 000692972

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.wroc.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sucharskiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sucharskiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie / wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zadań polegających na usłudze przygotowywania i podawania posiłków dla min. 80 uczniów szkoły podstawowej jednorazowo w ramach jednej umowy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz wykaże podstawę do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie kuchnią produkującą posiłki od surowca do gotowej potrawy posiadającą decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na produkcję, wytwarzanie i wywóz posiłków, znajdującą się na terenie miasta Wrocławia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.3. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania dietetykiem, który:- posiada doświadczenie zawodowe min. 3 lata,oraz- ukończył studia wyższe na kierunku dietetyka i uzyskał tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera, inżyniera, licencjata,lub- rozpoczął przed dniem 1 października 2007 studia wyższe o specjalności dietetyka obejmującą, co najmniej 1784 godziny kształcenia w zakresie dietetyki i uzyskał tytuł magistralub- rozpoczął przed dniem 1 października 2007 roku studia wyższe na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskał tytuł magistra lub magistra inżyniera na tym kierunkuwraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-24