Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
Data zamieszczenia: 2019-10-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143 REGON: 55181193009000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia stałej konserwacji i bieżącego nadzoru (całodobowego dyżuru) oraz serwisu nad układami klimatyzacji stanowiącymi wyposażenie Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego (4 Zadania)
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia serwisu, naprawy klimatyzacji dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo Komputerowego Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu: Zadanie nr 1 – Serwis urządzeń klimatyzacyjnych o mocy do 10 kW zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4 a do SIWZ Zadanie nr 2 – Serwis urządzeń klimatyzacyjnych o mocy do 20 - 80kW zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4 b do SIWZ Zadanie nr 3 – Serwis urządzeń klimatyzacyjnych produkcji firmy Emerson zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4 c do SIWZ Zadanie n 4 – Serwis urządzeń klimatyzacyjnych RITTAL SK3232.809 z pięcioma szafami Rittal zgodnie Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4 d do SIWZ 2. Wykaz urządzeń oraz terminy konserwacji zawarte są w załączniku nr 5a do SIWZ – Zadanie nr 1, załącznik nr 5b do SIWZ – Zadanie nr 2, Załącznik nr 5c do SIWZ – Zadanie nr 3, załącznik nr 5d do SIWZ – Zadanie nr 4. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się: - we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SIWZ - dla Zadania nr 1, 2, 3, 4 (wzór umowy dotyczy 4 części - zadań, umowa będzie dostosowana zgodnie z opisem i zakresem w OPZ dla każdej części z osobna). -. w Opisie Przedmiotu zamówienia – w załącznikach od 4 a do 4 d do SIWZ – dla Zadania nr 1, 2, 3, 4. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenia i środki techniczne - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz postanowieniami zawartymi w SIWZ i załącznikach. 5. Zamawiający ma prawo kontrolować, wykonywanie czynności pracowników Wykonawcy. 6. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV – 50730000-1. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dowolną ilość zadań. 8. Termin realizacji zamówienia wynosi: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie dla Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3, Zadania nr 4 tj: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem certyfikatu do serwisowania urządzeń chłodniczych, o którym mowa w „Ustawie z 15.05.2015 r., o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2017.1951 z dn. 20.10.2017 r.)
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zawartość oferty Oferta musi się składać z: 1)Oświadczenie wg SIWZ rozdz. V pkt 1 - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2)Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3)Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy – odpowiednio dla Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3, Zadania nr 4; 4)(jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 SIWZ); 5)(jeżeli dotyczy) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg SIWZ rozdz. V pkt 1. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: