Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy
Przetarg nieograniczony
90910000-9
Tak
Nie
Nie
2021-01-11
0
Tak
Kopernika
Wrocław
51-622
Dolnośląskie

Usługa kompleksowego sprzątania wraz z myciem okien

Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy ogłasza przetarg

Adres: 51-622 Wrocław, Kopernika

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 71 37 10 409 , fax. 71 37 10 402

Data zamieszczenia: 2021-01-11

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy Kopernika 5 51-622 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 37 10 409 , fax. 71 37 10 402 REGON: 02140952000000

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ospip.pl/

I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania wraz z myciem okien

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu wraz z myciem okien oraz polimeryzacją podłóg. Powyższy przedmiot zamówienia został wykazany i opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera projekt umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 1.3. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługę sprzątania (min. 2 pełne etaty) były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, zawartej co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy pracowników wykonujących usługi mycia okien i polimeryzacji podłóg. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy wymagane zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: usługa sprzątania. 1.4. Przed rozpoczęciem wykonywania usługi Wykonawca przekaże na piśmie Zamawiającemu imiona i nazwiska pracowników wykonujących usługę sprzątania, którzy będą skierowani do realizacji zamówienia. Wszelkie zmiany w tym zakresie muszą być niezwłocznie sygnalizowane Zamawiającemu w formie pisemnej. 1.5. Wykonawca będzie zobowiązany do składania na każde wezwanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących usługę sprzątania skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę w związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzegać przepisów BHP i obowiązującej u Zamawiającego instrukcji przeciwpożarowej oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań zatrudnionych przez niego osób. 1.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom z zachowaniem warunków wykonywania zamówienia określonych w SIWZ. Powierzenie Podwykonawcom realizacji części zamówienia nie ma wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniechania Podwykonawców i ich pracowników w takim stopniu, jakby były to działania, uchybienia lub zaniechania jego samego lub jego pracowników. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie - przy wykorzystaniu wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, części zamówienia, które zamierza zlecić Podwykonawcom. W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Wszystkie terminy wskazane w SIWZ należy obliczać zgodnie z zasadami wskazanymi w Kodeksie cywilnym.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: