Politechnika Wrocławska
Przetarg nieograniczony
71600000-4
Nie
Nie
Nie
2020-09-14
0
Tak
Wybrzeże Wyspiańskiego
Wrocław
50-370
Dolnośląskie

Usługa badawcza – usługa konsultacyjna dla Politechniki Wrocławskiej

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143

Data zamieszczenia: 2020-09-14

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143 REGON: 55181193009000

Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa badawcza – usługa konsultacyjna dla Politechniki Wrocławskiej

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa badawcza – konsultacyjna dla Politechniki Wrocławskiej. Opis przedmiotu zamówienia: Celem konsultacji jest aktywny udział osób niepełnosprawnych oraz znających codzienne problemy osób niepełnosprawnych w tworzeniu pojazdu typu off-road dla osób z ograniczeniami ruchowymi. Wyniki konsultacji zostaną uwzględnione w docelowym rozwiązaniu pojazdu W ramach działania Zamawiający przewiduje konsultacje z osobami wyznaczonymi przez Wykonawcę w ilości szacunkowej około 100 h miesięcznie Zadanie będzie rozliczane kwartalnie, zgodnie z warunkami umowy. Wykonawca będzie sporządzał raport z konsultacji raz na kwartał. Konsultacje będą odbywały się zarówno w siedzibie Zamawiającego jak również w siedzibie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza również konsultacje w innych lokalizacjach, wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego. Szczegółowy zakres konsultacji obejmuje: - Określenie warunków brzegowych dla konkretnych schorzeń - Konsultacje w zakresie mechaniki ruchu, fizjonomii ruchu, racjonalnych usprawnień - Konsultowanie dokumentacji projektowej (symulacji, wyników badań, laboratoryjnych) - Zgłaszanie uwag związanych z konkretnymi dysfunkcjami, stabilizacją ruchów, układów niwelujących spastyczność ruchu, dostępności urządzenia (wsiadanie, wysiadanie), stabilizacji osoby podczas ruchu pojazdu. - Konsultacje w wyżej wymienionym zakresie również w grupach osób z konkretnymi dysfunkcjami, w ustalonej grupie docelowej (dziecięce porażenie mózgowe, uraz kręgosłupa, dwu i czterokończynowe porażenie). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy opisany jest w załączniku nr 3 do SIWZ – wzór umowy oraz w regulaminie konkursu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w ramach projektu pt. Prace B+R nad stworzeniem nowej generacji pojazdu typu off-road dla osób z niepełnosprawnością (akronim: Limit-OFF-Vehicle, LOV) dofinansowanego w ramach Konkursu „Rzeczy są dla ludzi” w ramach Programu Rządowego „Dostępność Plus”. prowadzonego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju informacji (dalej "NCBiR") 4.Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71600000 - 4 usługa w zakresie testowania technologicznego, analizy i konsultacji technicznej. 5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie do 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71600000-4

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi się składać z: a. oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ (1.1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. (jeżeli dotyczy) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp – Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,1.3 wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy). b. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wykazem osób; c. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); d. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: