Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
Data zamieszczenia: 2020-06-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 53-439 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 071 3349520, 410 REGON: 29429500000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105 usług transportowych specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego z podziałem na 2 zadania
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105 usług transportowych specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego z podziałem na 2 zadania
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże odpowiednie dokumenty rejestracyjne, na podstawie których może świadczyć usługi transportu medycznego, tj. 1.a. wpis do rejestru podmiotów leczniczych , 1.b. aktualnych zezwoleń na prawo do używania sygnałów dźwiękowych wydanych przez MSW i A dla samochodów, którymi będą realizowane zamówienia poszczególnych zadaniach, Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta (zał. nr 1 do SIWZ) oraz zał. nr 1 do oferty formularz asortymentowo-cenowy na wybrane zadania/e. 2. .pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: