Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
Data zamieszczenia: 2020-09-07
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 53-439 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 071 3349520, 410 REGON: 29429500000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy wyrobów foliowych z listy pakietów dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy wyrobów foliowych z listy pakietów dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach nr 1 do oferty.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19640000-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII a. NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ WYKONAWCA. 1. Oferta (zał. nr 1 do SIWZ), wraz z formularzem cenowym (zał. nr 1 do oferty). 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ). 3. Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu KRS, CEIDG-składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 8. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych: - próbki wyszczególnione w formularzach asortymentowo-cenowych, - w pakiecie nr 1 poz. od 1-19, karta producenta zawierająca informacje o grubości i rozmiarach worka.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne