Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 071 3436847, 3759404 , fax. 713 443 421
Data zamieszczenia: 2019-10-01
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. Uniwersytecki 1 50-137 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 071 3436847, 3759404 , fax. 713 443 421 REGON: 13010000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uni.wroc.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego lub równoważnego, spełniającego normę PN-C-96024:2011 roku lub równoważną do Instytutu Astronomicznego Uniwersytetu Wrocławskiego
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego lub równoważnego, spełniającego normę PNC-96024:2011 roku lub równoważną do Instytutu Astronomicznego Uniwersytetu Wrocławskiego 1.2 Miejsce dostawy: a) Instytut Astronomiczny Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kopernika 11, Wrocław; b) Filia Instytutu Astronomicznego Uniwersytetu Wrocławskiego w Białkowie, Białków 9 koło Wińska. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna”. 1.4 Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 09135100-5 Olej opałowy.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późn. zm.) (warunek sformułowany na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2, ust. 1a i ust. 1b pkt 1).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) Podpisany załącznik nr 5 do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia c) Załącznik nr 2 -Oświadczenie na podst. art. 25a ust. 1 Pzp – dotyczące przesłanek wykluczenia d) Załącznik nr 3 - Oświadczenie na podst. art. 25a ust. 1 Pzp – dotyczące spełnienia warunków udziału w postepowaniu e) Załącznik nr 7 -Kalkulacja cenowa f) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony; w przypadku gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności) –w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. g) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: