Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy drobnego sprzętu i wyrobów jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej, elementów systemu zamkniętego do pobierania krwi firmy oraz odczynników i sprzętu do diagnostyki in-vitro z podziałem na 5 pakietów
Przetarg nieograniczony
38000000-5
Tak
Nie
Nie
2019-07-05
0
Tak
pl. Hirszfelda
Wrocław
53-413
Dolnośląskie

Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy drobnego sprzętu i wyrobów jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej, elementów systemu zamkniętego do pobierania krwi firmy oraz odczynników i sprzętu do diagnostyki in-vitro z podziałem na 5 pakietów

Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu ogłasza przetarg

Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 71 3689584 , fax. 71 36 89 583; 36 89 234

Data zamieszczenia: 2019-07-05

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu pl. Hirszfelda 12 53-413 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 3689584 , fax. 71 36 89 583; 36 89 234 REGON: 00029009600000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy drobnego sprzętu i wyrobów jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej, elementów systemu zamkniętego do pobierania krwi firmy oraz odczynników i sprzętu do diagnostyki in-vitro z podziałem na 5 pakietów

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy drobnego sprzętu i wyrobów jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej, elementów systemu zamkniętego do pobierania krwi firmy oraz odczynników i sprzętu do diagnostyki in-vitro z podziałem na 5 pakietów

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie: 7.700,00 zł, w tym: Pakiet nr 1 – 1.500,00 zł, Pakiet nr 2 – 50,00 zł, Pakiet nr 3 4.000,00 zł, Pakiet nr 4 – 750,00 zł, Pakiet nr 5 – 1.400,00 zł.

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Arkusz asortymentowo-ilościowo - cenowy - załącznik nr 2, nr 2a, nr 3, nr 4 i nr 5 do SIWZ – w zależności, na który Pakiet będzie składana oferta. Zamawiający zwraca się z prośbą o złożenie wraz z ofertą ww. załącznika w formie elektronicznej w postaci edytowalnego arkusza kalkulacyjnego w programie Excel (prosimy o dołączenie płyty CD). W nagłówku wersji elektronicznej należy wpisać nazwę i adres firmy. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 i/lub nr 1a do SIWZ - Parametry graniczne – dot. tylko Pakietu nr 1 i nr 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - załącznik nr 6 do SIWZ. Wypełnione i podpisane Oświadczenie - załącznik nr 7 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie