Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
Data zamieszczenia: 2020-09-22
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143 REGON: 55181193009000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej Kod CPV: 30197600-2 Papier i tektura gotowe. Adres dostawy: Wykonawca dostarczać będzie papier do drukarek, kserokopiarek, kas fiskalnych bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu jednostek/komórek organizacyjnych Zamawiającego i miejsc dostawy, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry (potencjalne miejsca dostaw znajdują się na stronie: https://pwr.edu.pl/uczelnia/mapa-kampusu) bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje oraz zobowiązuje się do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych określających asortyment i wielkość, zgodnie z OPZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3 do SIWZ - OPZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących zwiększeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, wg zakresu wskazanego w Załączniku nr 3 do SIWZ. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz w OPZ. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w całym okresie trwania umowy.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197600-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 3,5 tys. zł
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Oferta musi składać się z: dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ; formularza ofertowego Wykonawcy – wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ; zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania zasobów (jeśli dotyczy) wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy); opisu przedmiotu zamówienia – Kalkulacja cenowa – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Wykonawca składa odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: