Adres: 50-226 Wrocław, Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 71 77 66 212, , fax. 71 77 66 200
Data zamieszczenia: 2019-06-24
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18 50-226 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 77 66 212, , fax. 71 77 66 200 REGON: 02118481900000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.ibip.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych DCZP Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Magazyn Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2.1-2.8 do SIWZ– formularzu cenowym. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanych środków Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów (w języku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającą nazwę produktu, producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy. Dostawa materiałów biurowo - eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e- mailem lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu. Warunki gwarancji: 1) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy, 2) Termin gwarancji liczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii. 3) Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez wykonawcę okresy gwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana, Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 4 tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi do pełnych miesięcy w dół.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30193700-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie