Adres: 54-436 Wrocław, ul. Wojrowicka 58
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-05-02
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR XV IM. MJR PIOTRA WYSOCKIEGO ul. Wojrowicka 58 54-436 Wrocław , woj. dolnośląskie REGON: 930576540
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.loxv.wroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru oraz I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium, w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 800 000 zł.2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 zł.2. Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, każda polegająca na wykonaniu robót budowlanych remontowych w kwocie (z podatkiem VAT) każdej z robót co najmniej 300 000 zł brutto (sto tysięcy złotych),oraz2) skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej:- Osoba nr 1 – Kierownika Budowy – posiadającego uprawnienia budowlane(*1) do kierowania robotami budowlanymi lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, oraz- Osoba nr 2 – Kierownika robót sanitarnych – posiadającego uprawnienia budowlane(*1) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, oraz- Osoba nr 3 – Kierownika robót elektrycznych – posiadającego uprawnienia budowlane(*1) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów.(*1) Ilekroć jest mowa o uprawnieniach budowlanych lub innych odpowiadających im uprawnieniach wydanych na podstawie obowiązujących przepisów w określonej specjalności, na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), rozumie się przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-17