Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
Data zamieszczenia: 2020-06-02
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143 REGON: 55181193009000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągów pieszo-jezdnych na terenie obiektów przy ul. Braci Gierymskich we Wrocławiu wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego (zaprojektuj i wybuduj)
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ciągów pieszo-jezdnych na terenie obiektów przy ul. Braci Gierymskich we Wrocławiu wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego - obejmującym wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych. 1.1. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej: a) ETAP I: - uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji i pozwoleń koniecznych dla realizacji robót budowlanych etapu II wraz z opracowaniem wymaganej dla nich dokumentacji, - dokonanie zgłoszenia we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej wykonywania robót budowlanych; - wykonanie pozostałych opracowań potrzebnych w celu realizacji niniejszej umowy. b) ETAP II: - realizacja robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach realizacji Etapu I niniejszej umowy; - uzyskanie uzgodnień, certyfikatów oraz innych dokumentów koniecznych na tym etapie realizacji umowy; - wykonanie pomiarów geodezyjnych wykonanych robót; - opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej; - pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. 1.2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym PFU (Załącznik nr 4 do SIWZ), umową (Załącznik nr 3 do SIWZ), SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu. 1.3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233140-2 Roboty drogowe 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją. 1.4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), w następującym zakresie realizacji zamówienia: - roboty drogowe; - roboty ziemne; - roboty instalacyjne sanitarne; - prace związane z zagospodarowaniem terenu; 1.5. Wymagane terminy wykonania przedmiotu umowy wynoszą: 1) Rozpoczęcie przedmiotu umowy: data podpisania umowy 2) Termin zakończenia: a) Etapu I – 4 tygodnie od daty podpisania umowy b) Etapu II – 12 tygodni od daty podpisania umowy Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia (Etap II).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi się składać z: 1. oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj. dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 1.2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: