Adres: 50-111 Wrocław, ul. św. Elżbiety 3
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-02-26
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO ul. św. Elżbiety 3 50-111 Wrocław , woj. dolnośląskie REGON: 932671448
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ul. Małachowskiego 16 we Wrocławiu w zakresie klatki schodowej.
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.:1) remont klatki schodowej,2) uporządkowanie instalacji teletechnicznych na klatce schodowej,3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych,
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że:1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku obejmującą swoim zakresem roboty ogólnobudowlane i elektryczne o wartości nie mniejszej niż100 000 zł.2) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem prawnym. Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-12