Adres: Wrocław, Św. Elżbiety
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
Data zamieszczenia: 2020-05-08
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego Św. Elżbiety 3 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506 REGON: 93267144800000
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl; www.zzk.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku położonego we Wrocławiu przy ulicy Nowowiejskiej 29.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: 1) remont elewacji frontowej i tylnej, 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 3) remont balkonów.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp – należy przekazać Zamawiającemu (po zamieszczeniu na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert) lub złożyć wraz z ofertą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór, odpowiednio załącznik nr 7a lub 7b do SIWZ). W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór, załącznik nr 6 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: