Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-07-04
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Obornicka 100-102 50-984 Wrocław , woj. dolnośląskie REGON: 020625701
Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 12 PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku garażowego nr 12 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Obornickiej 108 we Wrocławiu.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262520-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności techniczne lub zawodowe:a) dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia, o doświadczeniu minimum 5 lat przed terminem składania ofert, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymagane przepisami prawa w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;b) dysponowanie dwiema osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych, posiadającymi uprawnienia D Grupa 1 oraz E Grupa 1;c) dysponowanie dwiema osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych, posiadającymi uprawnienia D Grupa 1 oraz E Grupa 1;d) posiadanie doświadczenia w wykonaniu:- jednej roboty polegającej na wykonaniu remontu budynku, tj. robót ogólnobudowlanych,o wartości minimum 500 000,00 zł brutto.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-19