Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
Data zamieszczenia: 2020-10-22
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego Borowska 213 50-556 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 734 24 77, , fax. - REGON: 28901200000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk-wroc.logintrade.net
I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy techniczne aparatów RTG w pakietach 1-4 w okresie 24 miesięcy
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 1: Wykonanie przeglądów okresowych aparatów RTG produkcji Ceneral Medical Merate pakiet 2: Wykonanie przeglądów okresowych aparatu RTG produkcji Intermedical srl (Włochy) pakiet 3: Wykonanie przeglądów okresowych aparatu RTG produkcji SIEMENS pakiet 4: Wykonanie przeglądów okresowych aparatu RTG produkcji Varian Medical Systems (USA)
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2 655,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt pięć złotych, 00/100) na całość zamówienia lub na poszczególne zadania: Nazwa zadania Wartość wadium 1. Pakiet 1 125,00 2. Pakiet 2 36,00 3. Pakiet 3 894,00 4. Pakiet 4 1 600,00 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.300.2020 na przeglądy techniczne aparatów RTG w pakietach 1-4 w okresie 24 miesięcy”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu – dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zostać załączone do oferty w postaci elektronicznej w formie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 2); 2) Formularz cenowy w formacie xls – nazwa pliku: nazwa firmy_numer postępowania;-Załącznik nr 1 3) Oświadczenia (Załączniki nr: 3, 5); 4) Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: