Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
Data zamieszczenia: 2019-07-16
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego Borowska 213 50-556 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 734 24 77, , fax. - REGON: 28901200000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzilny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglady i naprawy inkubatorów w pakietach od 1 do 3 w okresie 36 miesięcy
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglady i naprawy inkubatorów w pakietach od 1 do 3 w okresie 36 miesięcy. Pakiet 1- inkubator typu Giraffe Incubator Pakiet 2- inkubator typu Giraffe Omnibed Pakiet 3- inkubator typu Giraffe Warmer 3 ZADANIA
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3660 (słownie: trzy tysiące sześćset sześćdziesiąt 00/100 PLN) przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: 1. inkubator typu Giraffe Incubator 1103 2. inkubator typu Giraffe Omnibed 1318 3. inkubator typu Giraffe Warmer 1239 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu USK/DZP/PN-228/2019 na przeglądy i naprawy inkubatorów w pakietach od 1 do 3 w okresie 36 miesięcy 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) Wypełniony Formularz cenowy, stanowiący Rozdział nr V SIWZ. 4) Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek, brak choćby jednej pozycji spowoduje odrzucenie oferty 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO (zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale VIII) 6) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie