Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
Data zamieszczenia: 2020-03-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143 REGON: 55181193009000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczenia nr 316 w budynku B-1 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Smoluchowskiego 25 we Wrocławiu.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ, w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 3 SIWZ), w szczególności: – demontaż wszystkich zamontowanych obecnie foteli audytoryjnych, – montaż nowych foteli audytoryjnych, Uwaga: fotel audytoryjny bez podłokietnika: oparcie i siedzisko wykonane z najwyższej jakości prasowanych sklejek wielowarstwowych, grawitacyjny mechanizm składania siedziska umożliwiający automatyczne składanie, stelaż: konstrukcja stalowa, wykonany z zamkniętych profili stalowych, malowany proszkowo – kolor RAL 9018 lub zbliżony, mocowana do podłoża, pulpit do pisania kasetowy, stabilny, zamontowany na oparciu. – demontaż mebla katedry oraz montaż nowego, – malowanie ścian wewnętrznych oraz sufitu, wraz z przygotowaniem podłoży, projekt kolorystyki wnętrz, – demontaż istniejącej posadzki i wykonanie nowej z wykładzin PCV, – demontaż i ponowny montaż listw przypodłogowych, – demontaż istniejących balustrad i pochwytów, – montaż nowych balustrad i pochwytów, – demontaż wykończenia ścian oraz armatury we wnęce sanitarnej, – demontaż i ponowny montaż lamp wiszących i kinkietów, – demontaż istniejących lamp w stopnicach oraz montaż nowych, bez zmian w zakresie instalacji elektrycznej – demontaż i ponowny montaż głośników. – uzupełnienie ubytków w ościeżnicy drzwi wejściowych do sali
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 5 tys. zł
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi się składać z następujących dokumentów: Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ (jeżeli dotyczy) Dokument, w szczególności Zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z pkt 3 powyżej); (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z pkt 7, poniżej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: