Uniwersytet Wrocławski
Przetarg nieograniczony
48322000-1
Nie
Nie
Nie
2020-08-07
0
Tak
pl. Uniwersytecki
Wrocław
50-137
Dolnośląskie

Pakiet oprogramowania zawierający aplikacje i usługi do pracy z grafiką, fotografią, wideo i stronami internetowymi na 47 stanowisk komputerowych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72

Data zamieszczenia: 2020-08-07

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski pl. Uniwersytecki 1 50-137 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72 REGON: 13010000000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pakiet oprogramowania zawierający aplikacje i usługi do pracy z grafiką, fotografią, wideo i stronami internetowymi na 47 stanowisk komputerowych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pakiet oprogramowania zawierający aplikacje i usługi do pracy z grafiką, fotografią, wideo i stronami internetowymi (wersja anglojęzyczna) na 47 stanowisk komputerowych w pracowni Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: - Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy wraz z Protokołem reklamacyjnym – załącznik nr 7 do SIWZ

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48322000-1

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 2.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1÷3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik; 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcjach III.4 i III.5. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: