Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
Przetarg nieograniczony
45233221-4
Tak
Nie
Nie
2019-06-14
0
Tak
Krakowska
Wrocław
50-425
Dolnośląskie

Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania. CPV 45.23.32.21-4.

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105

Data zamieszczenia: 2019-06-14

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ul. Krakowska 28 50-425 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105 REGON: 93193464400000

Adres strony internetowej zamawiającego: dsdik.wroc.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania. CPV 45.23.32.21-4.

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa oznakowania poziomego na dolnośląskich drogach wojewódzkich z podziałem na 4 zadania. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania, zgodnie z podziałem terenowym Służb Utrzymaniowych, w DSDiK we Wrocławiu: Zadanie nr 1 - obejmuje teren działania Służby Utrzymaniowej Jelenia Góra - Oddział Drogowy Jelenia Góra oraz Oddział Drogowy Czadrów. Zadanie nr 2 - obejmuje teren działania Służby Utrzymaniowej Legnica – Oddział Drogowy Chocianów I, Oddział Drogowy Chocianów II (w tym DW 323 na odc. Legnica – Bolków (dawna DK 3)) oraz Oddział Drogowy Rudna. Zadanie nr 3 - obejmuje teren działania Służby Utrzymaniowej Wałbrzych - Oddział Drogowy Lądek Zdrój, Oddział Drogowy Ścinawka, Oddział Drogowy Olszyniec. Zadanie nr 4 - obejmuje teren działania Służby Utrzymaniowej Wrocław - Oddział Drogowy Cieszyce oraz Oddział Drogowy Góra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 3.000,00 zł Zadanie nr 2 – 14.000,00 zł Zadanie nr 3 – 10.000,00 zł Zadanie nr 4 – 10.000,00 zł w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony „FORMULARZ OFERTY” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) KOSZTORYS OFERTOWY – wg załącznika do SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załącznika do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie