Politechnika Wrocławska
Przetarg nieograniczony
45000000-7
Nie
Nie
Nie
2020-04-01
0
Tak
Wybrzeże Wyspiańskiego
Wrocław
50-370
Dolnośląskie

Modernizacja pomieszczeń nr 105b, 216, 217 w budynku C-2 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143

Data zamieszczenia: 2020-04-01

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143 REGON: 55181193009000

Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń nr 105b, 216, 217 w budynku C-2 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja pomieszczeń nr 105b, 216, 217 w budynku C-2 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu 1.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi robotami niezbędnymi i towarzyszącymi dla zrealizowania robót. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty jw. zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik nr 4 do SIWZ), umową (Załącznik nr 3 do SIWZ), SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, w związku z tym możliwe będą ograniczenia w wykonywaniu robót uciążliwych. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace głośne poza godzinami pracy pracowników administracyjnych 7:30-15:30 w dni robocze. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. Uwaga: dokumentacja nie zawiera przedmiarów robót; wycenę należy oprzeć na dokumentacji. 1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45110000-1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45317300-5 Elektryczne urządzenia rozdzielcze 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45331210-1 Instalacja wentylacji mechanicznej 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), w następującym zakresie realizacji zamówienia: - roboty wykończeniowe. 3. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia 3 lata (36 miesięcy). Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 11 wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. 4. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Wymagane terminy wykonania przedmiotu umowy wynoszą: 1) Rozpoczęcie przedmiotu umowy: od 1 lipca 2020 r. 2) Zakończenie przedmiotu umowy: do 10 tygodni od dnia rozpoczęcia przedmiotu umowy W przypadku wydłużenia roku akademickiego z powodu trwającej pandemii, Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia przedmiotu umowy, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ oraz we wzorze umowy - stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oferta musi się składać z: 1. oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 1.2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: