Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu
Przetarg nieograniczony
50323000-5
Nie
Nie
Nie
2019-11-27
0
Tak
Podwale
Wrocław
50-040
Dolnośląskie

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK ORAZ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ogłasza przetarg

Adres: 50-040 Wrocław, ul. Podwale

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 71 749 63 10 , fax. 71 749 63 11

Data zamieszczenia: 2019-11-27

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ul. Podwale 30 50-040 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 749 63 10 , fax. 71 749 63 11 REGON: 68361900000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: SĄD

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK ORAZ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa kompleksowej obsługi drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych polegająca na wykonywaniu okresowych przeglądów, czyszczeniu i konserwacji drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, a także na wymianie materiałów eksploatacyjnych oraz wstawieniu sprzętu zastępczego lub dodatkowego. Usługa wykonywana będzie w siedzibach Zamawiającego zlokalizowanych w trzech różnych budynkach przy ul. Podwale 30, ul. Joannitów 14 i ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, a w tym m.in. dostawę, wymianę i utylizację materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów) na swój koszt i ryzyko oraz przeglądy okresowe, czyszczenie i konserwację drukarek, usuwanie awarii drukarek w tym wymianę zużytych i uszkodzonych części, naprawy sprzętu objętego niniejszą usługą przez okres trwania umowy, które będą rozliczane w ramach ceny za 100 wydruków stron formatu A4. Prognozowana ilość stron do wydruku przez okres trwania umowy – maksymalnie 4.500.000 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa i podpisuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w aktualnym dokumencie rejestrowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: