Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu
Przetarg nieograniczony
50323000-5
Nie
Nie
Nie
2020-12-04
0
Tak
Podwale
Wrocław
50-040
Dolnośląskie

Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ogłasza przetarg

Adres: 50-040 Wrocław, ul. Podwale

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 71 749 63 10 , fax. 71 749 63 11

Data zamieszczenia: 2020-12-04

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ul. Podwale 30 50-040 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 749 63 10 , fax. 71 749 63 11 REGON: 68361900000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa kompleksowej obsługi drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych polegająca na wykonywaniu okresowych przeglądów, czyszczeniu i konserwacji drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, a także na wymianie materiałów eksploatacyjnych oraz wstawieniu sprzętu zastępczego lub dodatkowego. Usługa wykonywana będzie w siedzibach Zamawiającego zlokalizowanych w trzech różnych budynkach przy ul. Podwale 30, ul. Joannitów 14 i ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, a w tym m.in. dostawę, wymianę i utylizację materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów) na swój koszt i ryzyko oraz przeglądy okresowe, czyszczenie i konserwację drukarek, usuwanie awarii drukarek w tym wymianę zużytych i uszkodzonych części, naprawy sprzętu objętego niniejszą usługą przez okres trwania umowy, które będą rozliczane w ramach ceny za 100 wydruków stron formatu A4.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania tego warunku do oferty Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zamówienie, którego przedmiotem była lub jest minimum 1 usługa dotycząca: - kompleksowej obsługi drukarek (m.in. obejmującej konserwacje, naprawy i wymiany części i podzespołów) lub - obsługi serwisowej drukarek (m.in. obejmującej konserwacje, naprawy i wymiany części i podzespołów) o wartości umowy nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto . Kompleksowa obsługa lub obsługa serwisowa – oznacza usługę obejmującą wykonywanie zarówno konserwacji, napraw jak i wymiany części i podzespołów na podstawie jednej umowy/ kontraktu i/lub dla jednego odbiorcy.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zamówienie, którego przedmiotem była lub jest minimum 1 usługa dotycząca: - kompleksowej obsługi drukarek (m.in. obejmującej konserwacje, naprawy i wymiany części i podzespołów) lub - obsługi serwisowej drukarek (m.in. obejmującej konserwacje, naprawy i wymiany części i podzespołów) o wartości umowy nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto. Kompleksowa obsługa lub obsługa serwisowa – oznacza usługę obejmującą wykonywanie zarówno konserwacji, napraw jak i wymiany części i podzespołów na podstawie jednej umowy/ kontraktu i/lub dla jednego odbiorcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: