Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Przetarg nieograniczony
33100000-0
Tak
Nie
Nie
2020-04-23
0
Tak
Borowska
Wrocław
50-556
Dolnośląskie

Dostawę wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu i aparatury medycznej dla Zakładu Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - powtórzenie

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

Adres: 50-556 Wrocław, Borowska

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -

Data zamieszczenia: 2020-04-23

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego Borowska 213 50-556 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 734 24 77, , fax. - REGON: 28901200000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Zdrowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu i aparatury medycznej dla Zakładu Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - powtórzenie

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. NR PAKIETU nazwa pakietu 1 5 zestawy laryngoskopowy 2 9 szyna sprzętowa z wyposażeniem 3 11 kuweta do moczenia narzędzi chirurgicznych 4 12 akcesoria RTG 5 13 jednostopniowy schodek dla pacjenta 6 14 ciśnieniomierz zegarowy 7 15 wózek medyczny –zabiegowy 8 17 aparaty AMBU 9 18 termometr bezdotykowy 10 20 fotel do pobierania krwi 11 21 elektroniczny aparat do mierzenia ciśnienia 12 22 parawan ochronny ołowiany z szybą 13 28 regulator próżniowy 14 29 dozownik tlenu 15 31 ramka ekranu anestezjologicznego mocowana do listwy bocznej

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 076,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemdziesiąt sześć 00/100 PLN ) przed upływem terminu składania ofert na całość zamówienia lub dla poszczególnych zadań/pakietów przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań/pakietów wg tabeli poniżej : lp nazwa pakietu wadium zaokrąglone 5 zestawy laryngoskopowy 63,00 zł 9 szyna sprzętowa z wyposażeniem 54,00 zł 11 kuweta do moczenia narzędzi chirurgicznych 34,00 zł 12 akcesoria RTG 1 268,00 zł 13 jednostopniowy schodek dla pacjenta 18,00 zł 14 Ciśnieniomierz zegarowy 8,00 zł 15 wózek medyczny –zabiegowy 222,00 zł 17 Aparaty AMBU 27,00 zł 18 Termometr bezdotykowy 9,00 zł 20 Fotel do pobierania krwi 14,00 zł 21 elektroniczny aparat do mierzenia ciśnienia 6,00 zł 22 parawan ochronny ołowiany z szybą 298,00 zł 28 regulator próżniowy 20,00 zł 29 Dozownik tlenu 23,00 zł 31 ramka ekranu anestezjologicznego mocowana do listwy bocznej 12,00 zł

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową , zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy( jeżeli dotyczy) 2) Wypełnione Formularze cenowe( Rozdział V) wraz wykazem parametrów stanowiący załączniki do formularzy cenowych, podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy 3) oświadczenia stanowiące Rozdział III SIWZ; 4) oświadczenie RODO stanowiące Rozdział VI 5) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: