Politechnika Wrocławska
Przetarg nieograniczony
39130000-2
Nie
Nie
Nie
2019-11-28
0
Tak
Wybrzeże Wyspiańskiego
Wrocław
50-370
Dolnośląskie

DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU D-2 POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143

Data zamieszczenia: 2019-11-28

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143 REGON: 55181193009000

Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU D-2 POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych w budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej. Kod CPV: 39130000-2 (meble biurowe), 39112000-2 (stoły, kredensy, biurka i biblioteczki), 39121200-8 (stoły), 39516100-3 (meble tapicerowane), 39141200-4 (blaty), 39515410-2 (rolety wewnętrzne), 39150000-8, 30195800-0 (szyny lub uchwyty do zawieszania) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ - OPZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. Miejsce dostawy: Budynek D-2 Politechniki Wrocławskiej, pl. Grunwaldzki 9, Wrocław. 2.Wymagany termin realizacji przedmiotu umowy wynosi do 6 tygodni od podpisania umowy. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 2 000,00 zł.

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi składać się z: 1. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ tj.; 1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2 (jeżeli dotyczy) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp – Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółową specyfikacją oferowanego asortymentu oraz z formularzem cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ; 3. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 4. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: