Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Dostawa wraz montażem i uruchomieniem, kardiomonitorów 2 szt. dla Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Przetarg nieograniczony
33141000-0
Nie
Nie
Nie
2020-10-14
0
Tak
Borowska
Wrocław
50-556
Dolnośląskie

Dostawa wraz montażem i uruchomieniem, kardiomonitorów 2 szt. dla Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

Adres: 50-556 Wrocław, Borowska

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -

Data zamieszczenia: 2020-10-14

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego Borowska 213 50-556 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 734 24 77, , fax. - REGON: 28901200000000

I.2. Rodzaj zamawiającego: Zdrowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz montażem i uruchomieniem, kardiomonitorów 2 szt. dla Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz montażem i uruchomieniem, kardiomonitorów 2 szt. dla Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 560,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset sześćdziesiąt PLN ) przed upływem terminu składania ofert.

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty; 2) Formularz cenowy 3) Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 4) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np.: pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy) 5) Dowód wniesienia wadium 6) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO ( załącznik nr 5 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: