Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
Data zamieszczenia: 2021-01-13
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski pl. Uniwersytecki 1 50-137 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72 REGON: 13010000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania realizowana w 3 Częściach dla: Część 1 - oprogramowania Palo Alto posiadanego przez Zamawiającego; Część 2 - oprogramowania VMWarevSphere 6 Enterprise Plus posiadanego przez Zamawiającego; Część 3 - oprogramowania Wallix Bastion posiadanego przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres usług oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, 2 i 3 – odpowiednio załączniki nr 4a, 4b i 4c do SIWZ; b) Wzory umów dla Części 1, 2 i 3 - odpowiednio załączniki nr 5a, 5b i 5c do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: