Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Przetarg nieograniczony
30125110-5
Nie
Nie
Nie
2019-07-30
0
Tak
Energetyczna
Wrocław
53-330
Dolnośląskie

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 717 987 777 , fax. 717 987 714

Data zamieszczenia: 2019-07-30

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ul. Energetyczna 4 53-330 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 717 987 777 , fax. 717 987 714 REGON: 00000000000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących w posiadaniu Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem urządzań i szacunkowej ilości materiałów eksploatacyjnych został zawarty w załączniku nr 1.1. do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr rachunku 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Z-2502-11/19” oraz NIP Wykonawcy. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń powinny być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 – 14.30 lub załączone do oferty.

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie