Politechnika Wrocławska
Przetarg nieograniczony
42632000-5
Nie
Nie
Nie
2019-10-08
0
Tak
Wybrzeże Wyspiańskiego
Wrocław
50-370
Dolnośląskie

Dostawa Centrum Obróbkowego w ramach potrzeb projektu „International Centre for Excellence in Manufacturing Technologies and Applications (ICEMTA) Międzynarodowe Centrum Doskonałości Technologii Wytwarzania i ich Aplikacji”

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143

Data zamieszczenia: 2019-10-08

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143 REGON: 55181193009000

Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Centrum Obróbkowego w ramach potrzeb projektu „International Centre for Excellence in Manufacturing Technologies and Applications (ICEMTA) Międzynarodowe Centrum Doskonałości Technologii Wytwarzania i ich Aplikacji”

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa Centrum Obróbkowego w ramach potrzeb projektu „International Centre for Excellence in Manufacturing Technologies and Applications (ICEMTA) Międzynarodowe Centrum Doskonałości Technologii Wytwarzania i ich Aplikacji”. System centrum obróbkowego o minimalnych parametrach: • sterowanie NC • obróbka w minimum 3 osiach obróbczych • toczenie z funkcją frezowania • średnica toczenia min 290 mm • długość obrabianego przedmiotu min 550 mm • zakres posuwu osi Y +/- 40 mm • obroty wrzeciona i narzędzi napędzanych min. 4500 obr/min • moc wrzeciona głównego min. 16 kW • system pomiarowy • oprzyrządowanie do obrabiarki. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, montaż, instalację, uruchomienie i instruktaż oraz sprawdzenie poprawności działania w siedzibie Zamawiającego. 1.2. Kod CPV: 42632000-5 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ – specyfikacja techniczna. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. 2. Wymagany termin realizacji przedmiotu umowy wynosi do 15.01.2020r. od daty określonej w zamówieniu, o którym mowa w § 3 pkt 2 Wzoru Umowy, jako data początkowa terminu, w którym Wykonawca jest zobowiązany zrealizować Dostawę. Zamawiający w kryteriach oceny ofert preferuje skrócenie tego terminu. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42632000-5

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 11 000,00 PLN.

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 1.2. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. ZAWARTOŚĆ OFERTY. Oferta musi się składać z: 3.1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ a odpowiednio w sekcja III niniejszego ogłosznia; 3.2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3.3. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców) – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ; 3.4. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 3.5. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: