Adres: 50-233 Wrocław, Kręta
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 713 207 051, , fax. 713 207 005
Data zamieszczenia: 2020-09-07
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu Kręta 28 50-233 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 207 051, , fax. 713 207 005 REGON: 93193894900000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.wroclaw.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 50 kpl. ubrań strażackich specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot – 18000000-9 Odzież , obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Dodatkowy kod CPV : 18130000-9 Specjalna odzież robocza Dodatkowy kod CPV : 18410000-6 Odzież specjalna 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 50 kpl. ubrań specjalnych strażackich. 3. Rozmiary ubrań zostaną podane po podpisaniu umowy z wyłonionym Wykonawcą. 4. Przez komplet ubrania Zamawiający rozumie zestaw 3 częściowy tj.: ubranie specjalne składające się z kurtki i spodni – norma PN-EN 469 oraz kurtkę lekką - norma PN-EN 15614. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 maja 2018r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 950). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry zawarte są w warunkach technicznych dla ubrań specjalnych strażackich stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB oraz kartę materiałową produktu lub katalog producenta potwierdzające zgodność oferowanych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia z wymaganymi wraz z podaniem nazwy producenta ubrań. 7. Zamawiający wymaga co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej oraz zgodnie z ofertą. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej : poprzez złożenie oświadczenia że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: