Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
Przetarg nieograniczony
18410000-6
Nie
Nie
Nie
2019-07-10
0
Tak
Kręta
Wrocław
50-233
Dolnośląskie

„Dostawa 21 kpl. ubrań strażackich specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu”

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

Adres: 50-233 Wrocław, Kręta

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel. 713 207 051, , fax. 713 207 005

Data zamieszczenia: 2019-07-10

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu Kręta 28 50-233 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 207 051, , fax. 713 207 005 REGON: 93193894900000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.wroclaw.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa 21 kpl. ubrań strażackich specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu”

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot – 18410000-6 Odzież specjalna Dodatkowy kod CPV : 18130000-9 Specjalna odzież robocza 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 21 kpl. ubrań specjalnych strażackich. 3. Rozmiary ubrań zostaną podane po podpisaniu umowy z wyłonionym Wykonawcą. 4. Przez komplet ubrania Zamawiający rozumie zestaw 3 częściowy tj.: ubranie specjalne składające się z kurtki i spodni – norma PN-EN 469 oraz kurtkę lekką - norma PN-EN 15614. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 maja 2018r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 982). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry zawarte są w warunkach technicznych dla ubrań specjalnych strażackich stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB oraz kartę materiałową produktu lub katalog producenta potwierdzające zgodność oferowanych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia z wymaganymi wraz z podaniem nazwy producenta ubrań. 7. Zamawiający wymaga co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej oraz zgodnie z ofertą. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18410000-6

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej : poprzez złożenie oświadczenia że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikiem. 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wzór (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Projekt umowy (załącznik nr 5). 5. Wykaz zrealizowanych zamówień (załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie