Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Województwo: dolnośląskie
Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
Data zamieszczenia: 2021-01-08
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław , woj. dolnośląskie tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143 REGON: 55181193009000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AC/BZP/242-300/2020_Zakup bezterminowej, nieograniczonej czasowo licencji do zastosowań komercyjnych i różnego rodzaju oprogramowania na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup bezterminowej, nieograniczonej czasowo licencji do zastosowań komercyjnych i różnego rodzaju oprogramowania zgodnego z opisem zamieszczonym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 2.Kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe. 3.Licencja powinna umożliwiać wykorzystanie programów, przynajmniej w sposób określony zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 3 tabela nr 2. 4.Wykonawca udzieli gwarancji zgodnej z umową licencyjną producenta oprogramowania. Gwarancja obowiązywać będzie od daty dostarczenia programu. 5.Usługa wsparcia technicznego i aktualizacji będzie wynosiła co najmniej 12 miesięcy od daty dostarczenia licencji. W ramach usługi wsparcia technicznego i aktualizacji Zamawiający będzie miał prawo do otrzymania niezwłocznie nowych wersji oprogramowania i udoskonaleń do wersji bieżących oprogramowania (otrzymanie nowych edycji oprogramowania, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) wraz z licencją bez dodatkowych opłat licencyjnych, do nieodpłatnego zainstalowania, uruchamiania i korzystania z aktualizacji oprogramowania, do asysty technicznej w zakresie problemów oraz zgłaszania błędów do Wykonawcy. 6.W ramach usługi wsparcia technicznego i aktualizacji zapewnione będzie reakcja serwisowa w terminie do 72 godzin od momentu zgłoszenia ich Wykonawcy. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 8.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: