Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie oraz montaż wyposażenia meblowego Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Legionowie przy ul. Słowackiego 20.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
39130000-2
Nie
Nie
Nie
2023-05-10
0
Tak
Podskarbińska 25
Warszawa
03-829
Mazowieckie

Zakup wyposażenia meblowego Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Legionowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg

Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25

Województwo: mazowieckie

Telefon/fax: tel. 22 590 28 13

Data zamieszczenia: 2023-05-10

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa , woj. mazowieckie tel. 22 590 28 13 REGON: 00001775600245

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia meblowego Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Legionowie

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie oraz montaż wyposażenia meblowego Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Legionowie przy ul. Słowackiego 20.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 100,00 zł.

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy wyposażenia meblowego wraz z montażem systemowych ścianek działowych (np. w ramach wyposażenia meblowego sal obsługi klientów lub wielkopowierzchniowych przestrzeni biurowych). Wartość każdej pojedynczej dostawy nie może być mniejsza niż 140 000,00 zł brutto.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24