Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
Województwo: mazowieckie
Telefon/fax: tel. 22 590 28 13
Data zamieszczenia: 2023-05-10
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa , woj. mazowieckie tel. 22 590 28 13 REGON: 00001775600245
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia meblowego Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Legionowie
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie oraz montaż wyposażenia meblowego Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Legionowie przy ul. Słowackiego 20.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 100,00 zł.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy wyposażenia meblowego wraz z montażem systemowych ścianek działowych (np. w ramach wyposażenia meblowego sal obsługi klientów lub wielkopowierzchniowych przestrzeni biurowych). Wartość każdej pojedynczej dostawy nie może być mniejsza niż 140 000,00 zł brutto.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24