Adres: 00-909 Warszawa, ŻWIRKI I WIGURY 1C
Województwo: mazowieckie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2023-10-13
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 1. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO ŻWIRKI I WIGURY 1C 00-909 Warszawa , woj. mazowieckie REGON: 010088949
Adres strony internetowej zamawiającego: https://1bltr.wp.mil.pl/pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mleka i produktów mlecznych w roku 2024 i 2025 na rzecz 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mlecznych w roku 2024 i 2025 na rzecz 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie, szczegóły w OPZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15511100-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: zgodnie z rozdziałem 11 SWZ
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy - Pzp dotyczące:uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:• obowiązującą decyzję administracyjną Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1872, z późn. zm.);lub• obowiązującą decyzję administracyjną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r., poz. 1448, z późn. zm.));lub• zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r., poz. 1448, z późn. zm.);• obowiązujący, wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia składania ofert dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP, tj:certyfikat HACCP wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;lub• zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad wdrożeniem systemu HACCP. Przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno potwierdzać, że wykonawca wdrożył zasady systemu HACCP;lub• protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako organu urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r., poz. 1448, z późn. zm.); ;• oświadczenie Wykonawcy, że nie została wydana aktualnie obowiązująca decyzja Wojskowego Inspektora Weterynaryjnego/Sanitarnego nakazująca dowódcom jednostek i instytucjom wojskowym zaprzestania zaopatrywania się u Wykonawcy.- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:• Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że na dzień złożenia oferty Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia posiadające rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 49 000,00 zł
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-25