Komenda Główna Policji
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wybranych prac po 300/600 h lotu oraz przeglądu po kolejnych 12 miesiącach eksploatacji śmigłowca Bell-407GXi, SN 82XP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 oraz 2 do SWZ.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
60444000-2
Nie
Nie
Nie
2023-04-03
0
Tak
Puławska 148/150
Warszawa
02-624
Mazowieckie

Wybrane prace po 300/600 h lotu oraz przegląd po kolejnych 12 miesiącach eksploatacji śmigłowca Bell-407GXi

Komenda Główna Policji ogłasza przetarg

Adres: 02-624 Warszawa, Puławska 148/150

Województwo: mazowieckie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2023-04-03

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Komenda Główna Policji Puławska 148/150 02-624 Warszawa , woj. mazowieckie REGON: 012137497

Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybrane prace po 300/600 h lotu oraz przegląd po kolejnych 12 miesiącach eksploatacji śmigłowca Bell-407GXi

II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wybranych prac po 300/600 h lotu oraz przeglądu po kolejnych 12 miesiącach eksploatacji śmigłowca Bell-407GXi, SN 82XP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 oraz 2 do SWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60444000-2

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:1.1. sytuacji finansowej i ekonomicznej, tj.: posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 30 000 000,00 zł.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-11