Adres: 00-848 Warszawa, Żelazna 59a
Województwo: mazowieckie
Telefon/fax: tel. +48 (22) 37 20 210 , fax. fax. +48 (81) 531 03 01
Data zamieszczenia: 2024-07-11
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Żelazna 59a 00-848 Warszawa , woj. mazowieckie tel. +48 (22) 37 20 210 , fax. fax. +48 (81) 531 03 01 REGON: 368302575
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
I.2. Rodzaj zamawiającego: zamawiający publiczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szaniawy – melioracje użytków rolnych gmina Trzebieszów, powiat łukowski – etap I – obiekt I
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: ,,Szaniawy” – melioracje użytków rolnych, gmina Trzebieszów, powiat łukowski – Etap I, obiekt I.Zakres inwestycji obejmuje regulację stosunków wodno – powietrznych dla polepszenia zdolności produkcyjnej gleby, ułatwienia jej uprawy i stworzenia optymalnych warunków do produkcji rolnej.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1. pieniądzu;2. gwarancjach bankowych;3. gwarancjach ubezpieczeniowych;4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien dysponować niżej wymienionymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i pełniła funkcję kierownika budowy, spełniającą łącznie następujące wymagania:- posiadającą uprawnienia w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej w specjalizacji śródlądowe budowle hydrotechniczne lub melioracje wodne lub odpowiadające tym specjalnościom inne ważne uprawnienia budowlane np. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie oraz posiadać zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,- osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową, liczone od daty uzyskania uprawnień oraz która prowadziła, jako kierownik budowy co najmniej 3 budowy obiektów hydrotechnicznych.b) 1 (jedną) osobę, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i pełniła funkcję kierownika robót, spełniającą łącznie następujące wymagania:- posiadającą uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,- osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową, liczone od daty uzyskania uprawnień oraz która prowadziła, jako kierownik budowy co najmniej 3 budowy obiektów drogowych.c) minimum 3 operatorami koparki, posiadającymi odpowiednie uprawnienia,minimum 1 operatorem spycharki, posiadającym odpowiednie uprawnienia,minimum 2 kierowcami samochodu ciężarowego, posiadającymi odpowiednie uprawnienia,minimum 10 pracownikami fizycznymi zatrudnionymi bezpośrednio na budowie.Wykonawca winien dysponować nw. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia:- minimum 3 (trzema) koparkami o pojemności łyżki: 0,25 – 0,6 m3,- minimum 1 (jedną) spycharką o mocy: 0,55 – 150 KM,- minimum 1 (jednym) samochodem samowyładowczym,- minimum 1 (jednym) samochodem dostawczym.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26