Adres: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142a
Województwo: mazowieckie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2023-02-15
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Aleje Jerozolimskie 142a 02-305 Warszawa , woj. mazowieckie REGON: 010393032
Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w celu organizacji wydarzenia z okazji 20-lecia Eurodesk Polska w Warszawie.
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w celu organizacji wydarzenia z okazji 20-lecia Eurodesk Polska w Warszawie.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55120000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli oferowany obiekt będzie zgodny z poniższymi wymaganiami:- Standard obiektu: obiekt kategorii minimum 3 gwiazdki w rozumieniu przepisów § 2 ust.2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 188 z 2004 r., poz. 1945).- Położenie obiektu: obiekt musi znajdować się w Warszawie w odległości nie większej niż 3000 m od Międzynarodowego portu lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie.Zamawiający zweryfikuje ww. odległość mierząc najkrótszą drogę do przejazdu według map Google.- Położenie obiektu: obiekt musi być usytuowany w odległości nie większej niż 200 m od przystanku autobusowego/tramwajowego, mierząc najkrótszą drogę do przejścia pieszo, wyznaczoną przy użyciu narzędzia Google Maps, przy czym:- dojazd do obiektu autobusem/tramwajem będzie odbywał się bezpośrednio z Dworca Warszawa Centralna.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-23