Adres: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 134
Województwo: mazowieckie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-07-19
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Urząd Transportu Kolejowego Aleje Jerozolimskie 134 02-305 Warszawa , woj. mazowieckie REGON: 015481433
Adres strony internetowej zamawiającego: utk.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC III”
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania i realizacji kampanii medialnej w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC III”.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341100-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu.7.1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:7.1.1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej pięć (5) usług w zakresie merytorycznego przygotowania kampanii 360 stopni obejmujące co najmniej następujące media: radio, telewizja, internet, outdoor;7.1.1.1. Każda z usług wskazanych w pkt. 7.1.1 SWZ dotyczyła co najmniej: przygotowania założeń, budowania strategii komunikacji i koncepcji kampanii, planowania działań, a także weryfikacji założeń komunikacyjnych oraz wskaźników efektywności.7.1.1.2. Nie każda z usług wskazanych w pkt. 7.1.1 SWZ musi obejmować wszystkie wymienione media. Jednak wymagane jest by pięć (5) wykazanych usług łącznie obejmowało przygotowanie kampanii we wszystkich wymienionych w pkt. 7.1.1 mediach.7.1.2. dysponuje zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, składającym się z niżej wymienionych osób, gdzie każdy z nich posiada niżej wymienione doświadczenie:7.1.2.1. Lider (doradca merytoryczny, prowadzący i zarządzający zamówieniem), posiadający doświadczenie, jak poniżej:7.1.2.1.1 zajmował się koordynowaniem co najmniej trzech (3) kampanii 360 stopni obejmujących łącznie co najmniej media: radio, telewizja, internet, outdoor.7.1.2.1.2 w każdej ze wskazanych kampanii 360 stopni zakres wykonywanychobowiązków obejmował co najmniej: przygotowanie założeń strategii i koncepcji kampanii, rekomendowanie kanałów dotarcia do grup docelowych projektu, przygotowanie założeń oraz parametrów i wskaźników kampanii medialnej, określenie szacunkowej kwoty zamówienia.7.1.2.2. Media Planner z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym w planowaniu i zakupie mediów, analizie media planów pod kątem efektywności zasięgowej i kosztowej.7.1.3. Dopuszczalne jest, aby jedna osoba pełniła funkcję Lidera i Media Plannera z zastrzeżeniem, że taka osoba musi spełniać warunki postawione dla obu funkcji.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-01