Ministerstwo Obrony Narodowej
I część – materiały papeteryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.II część – akcesoria piśmiennicze, drobny sprzęt biurowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
30190000-7
Tak
Nie
Nie
2023-05-31
0
Tak
Al. Niepodległości 218
Warszawa
00-911
Mazowieckie

Sukcesywne dostawy artykułów biurowych.

Ministerstwo Obrony Narodowej ogłasza przetarg

Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218

Województwo: mazowieckie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2023-05-31

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Obrony Narodowej Al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa , woj. mazowieckie REGON: 014872806

Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część – materiały papeteryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.II część – akcesoria piśmiennicze, drobny sprzęt biurowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:I część – materiały papeteryjneWykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy artykułów biurowych, każda o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).Wykonanie usługi powinno zostać zakończone przed upływem terminu składania ofert.II część – akcesoria piśmiennicze, drobny sprzęt biurowyWykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy artykułów biurowych, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).Wykonanie usługi powinno zostać zakończone przed upływem terminu składania ofert.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-12