Adres: 03-841 Warszawa, Grochowska 274
Województwo: mazowieckie
Telefon/fax: tel. +48 224435509
Data zamieszczenia: 2023-11-27
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe Grochowska 274 03-841 Warszawa , woj. mazowieckie tel. +48 224435509 REGON: 015259640
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszcz. na drogach gminnych na terenie dzielnicy Praga-Południe
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe w 2023 roku.Zakres prac ( naprawy bieżące nawierzchni asfaltowych ulic około 500 m² ) może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Czas realizacji zlecenia: nie dłuższy niż dwa dni od powiadomienia.Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Zlecenia zgłoszone przez Zamawiającego w dni robocze po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy zobowiązują Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie dwóch godzin) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy.Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót,Zakres i termin wykonania zleconych robót będzie określony każdorazowo przezZamawiającego i przekazywany telefonicznie lub e-mailem.Materiały użyte do robót muszą spełniać wymagania Zarządzenia nr 1682/2017 z dnia 23.10.2017 r. Prezydenta m.st. Warszawy.Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym,według cen jednostkowych robót wyliczonych z kosztorysu ofertowego i ujętychw umowie, a w przypadku braku tych cen – w oparciu o odpowiednie normykatalogowe (KNR,KNNR), stawkę Rg oraz narzuty podane w ofercie. Natomiastw odniesieniu do kosztu materiałów – według średnich cen publikowanychw materiałach Sekocenbud-u ( z kosztami zakupu) – za 2023 r. lub w oparciuo ceny zawarte w fakturach zakupu powiększone o koszty zakupu.Wykonawca musi dysponować odpowiednimi srodkami łączności zapewniajacymi natychmiastowe przekazanie zleceń przez zamawiajacego i stałą łączność kierownictwa firmy wykonawcy z brygadami wykonującymi roboty w terenie:- adres e-mail do przyjmowania zleceń zamawiającego- telefon komórkowy czynny całą dobę 1 numer,- telefon komórkowy do łącznosci z brygadami remontowymi 2 numery,Wykonawca musi również dysponować odpowiednim oznakowaniem umożliwiajacym natychmiastowe zabezpieczenie miejsca awarii nawierzchni drogowych najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia i prowadzenia przac przez ekipy remontowe w w warunkach odbywajacego się ruchu pojazdów:- tablice prowadzace U-3c i U-3d(jodły) – po 6 szt. o dł. 180 cm każda,- znaki A-14 “roboty drogowe” – 8 szt,- znaki A-12b, A-12c “zwężenie jezdni” (lewe, prawe) po 4 szt.- zapory drogowe U-20a – 50 m.2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r, polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie stosunku pracy osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, praca tych osób będzie polegała na bezpośrednim uczestnictwie w realizacji przedmiotu umowy w tym: czynności kierowcy, pracowników do cięcia nawierzchni jezdni z mieszanki mineralo-bitumicznej, robót asfaltowych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.3. termin realizacji do 2 miesięcy jednakże ni dłużej niż do dnia 22 grudnia 2023 roku4. Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: