Adres: 00-175 Warszawa, Al. Jana Pawła II 70
Województwo: mazowieckie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-05-07
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Jana Pawła II 70 00-175 Warszawa , woj. mazowieckie REGON: 010613083
Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowychDostawa papieru kserograficznego
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2.1 Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1.2.1.1 dla części I:należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy na dostawy) materiałów biurowych o wartości co najmniej 200 000 zł każda (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto każda oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.1.2.1.2 dla części II:należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy na dostawy) papieru kserograficznego o wartości co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto każda oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.1.2.1.3 dla części I i II łącznie:należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy na dostawy) materiałów biurowych o wartości co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto każda oraz 2 dostawy (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy na dostawy) papieru kserograficznego o wartości co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto każda oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.lub zamiast tego:wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy na dostawy) materiałów biurowych i papieru kserograficznego o łącznej wartości co najmniej 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto każda oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje dostawy Zamawiający uzna, że warunekw zakresie wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji dostaw do dnia wystawienia dowodu określającego czy te dostawy są wykonywane należycie wartość tych dostaw w tym okresie odpowiada wartościom określonym odpowiednio do części, na które Wykonawca składa ofertę.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-15