Adres: 00-789 Warszawa, Słoneczna 37
Województwo: mazowieckie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2023-10-31
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Logistycznych Słoneczna 37 00-789 Warszawa , woj. mazowieckie REGON: 142732546
Adres strony internetowej zamawiającego: https://cul.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z demontażem i montażem drzwi hotelowych wewnętrznych w jednostce CUL- OSW KAPER w Juracie
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drzwi wewnętrznych wraz z montażem i demontaż "starych" drzwi wewnętrznych w jednostce Zamawiającego-OSW KAPER w Juracie
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221220-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawyPzp spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszejSWZ:1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia wymagań w powyższymzakresie.2) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający nie stawiawarunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie dwie dostawy wraz zdemontażem i montażem drzwi wewnętrznych w obiekcie hotelowym oraz każda z powyższych dostaw wraz z demontażemi montażem i każda z powyższych dostaw miała wartość wynoszącą każda co najmniej 250 000 zł, wg załącznika nr 10 doSWZ oraz załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane zgodnie z przepisami prawa iprawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia, referencje lub inne dokumenty wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego miały być wykonane. Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.(w przypadku, gdy wartość dostawy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursuzłotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację dostawy.)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu zostanieuznany za spełniony jeżeli co najmniej jeden z członków konsorcjum należycie wykonał dwie dostawy stanowiące warunekudziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14