Adres: 02-170 Warszawa, ul. Słowicza 62
Województwo: mazowieckie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2023-11-04
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: INSTYTUT DZIEDZICTWA MYŚLI NARODOWEJ IM. ROMANA DMOWSKIEGO I IGNACEGO JANA PADEREWSKIEGO ul. Słowicza 62 02-170 Warszawa , woj. mazowieckie REGON: 385609866
Adres strony internetowej zamawiającego: www.idmn.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Dziedzictwa Myśli Narodowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, rozładunek i montaż mebli dla Instytutu Dziedzictwa Myśli Narodowej im. Romana Dmowskiego i Ignacego Jana Paderewskiego na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)”.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ będący jednocześnie Formularzem cenowym. W opisie każdego z mebli miękkich (tapicerowanych) lub z elementami tapicerowanymi (krzesła do Sali na p.4) Zamawiajacy dodaje wymaganie: ,,pianka o właściwościach trudnozapalnych, wymagane oświadczenie od producenta potwierdzające użycie do danej partii pianki o właściwościach trudnozapalnych”.W opisie produktów – mebli miękkich informacje na czerwono dotyczą pianki trudnozapalnej. W meblach z okleiny naturalnej Zamawiający określa wymaganie o kontynuacji usłojenia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy mebli biurowych, o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-13