Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego „GRANIT” w Szklarskiej Porębie
3.1. Zamówienie obejmuje dostawę aparatury i sprzętu medycznego niezbędnego do realizacji świadczeń z zakresu rehabilitacji rolników ubezpieczonych w KRUS dla Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS „GRANIT” w Szklarskiej Porębie
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
33100000-1
Nie
Nie
Nie
2024-07-12
0
Tak
Kopernika 14
Szklarska Poręba
58-580
Dolnośląskie

Dostawa aparatury i sprzętu medycznego niezbędnego do realizacji świadczeń z zakresu rehabilitacji rolników ubezpieczonych w KRUS dla CRR KRUS „GRANIT” w Szklarskiej Porębie

Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego „GRANIT” w Szklarskiej Porębie ogłasza przetarg

Adres: 58-580 Szklarska Poręba, Kopernika 14

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2024-07-12

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego „GRANIT” w Szklarskiej Porębie Kopernika 14 58-580 Szklarska Poręba , woj. dolnośląskie REGON: 020073590

Adres strony internetowej zamawiającego: www.crrkrus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego niezbędnego do realizacji świadczeń z zakresu rehabilitacji rolników ubezpieczonych w KRUS dla CRR KRUS „GRANIT” w Szklarskiej Porębie

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Zamówienie obejmuje dostawę aparatury i sprzętu medycznego niezbędnego do realizacji świadczeń z zakresu rehabilitacji rolników ubezpieczonych w KRUS dla Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS „GRANIT” w Szklarskiej Porębie

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie określonej dla zamówienia, przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą od upływu terminu składania ofert w kwocie: 2000 zł

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1.b.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22