Strzyżowskie Forum Gopodarcze w Srzyżowie
Usługi
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
55321000-6
Nie
Nie
Nie
2024-07-02
0
Tak
Przecławczyka 6
Strzyżów
38-100
Podkarpackie

Usł przyg, dost i wyd posił dla dzieci w jad znajd się w now oddz przedszk tworz przez Zam w ramach realiz proj „Utworz nowego oddz przedsz w Strzyżo szansą dla dzieci na kreatywny rozwój”

Strzyżowskie Forum Gopodarcze w Srzyżowie ogłasza przetarg

Adres: 38-100 Strzyżów, Przecławczyka 6

Województwo: podkarpackie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2024-07-02

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Strzyżowskie Forum Gopodarcze w Srzyżowie Przecławczyka 6 38-100 Strzyżów , woj. podkarpackie REGON: 371094976

Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole-strzyzow.pl/

I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usł przyg, dost i wyd posił dla dzieci w jad znajd się w now oddz przedszk tworz przez Zam w ramach realiz proj „Utworz nowego oddz przedsz w Strzyżo szansą dla dzieci na kreatywny rozwój”

II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę cateringową polegającą na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłkówwraz z napojami w jadalni w jadalni znajdującej sięw nowym oddziale przedszkolnym tworzonym przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu pn. „Utworzenie nowegooddziału przedszkolnego w Strzyżowie szansą dla dzieci na kreatywny rozwój” (dot. programu Fundusze Europejskie dlaPodkarpacia 2021–2027, numer projektu: FEPK.07.11-IP.01-0015/23)” dla grupy 25 dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat,obejmujących śniadanie, obiad jednodaniowy, podwieczorek zgodnie z zachowaniem przepisów sanitarno-epidemiologicznych. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od 01.08.2024 r. do31.07.2025 r. – 250 dni tj. 6250 śniadań, 6250 obiadów jednodaniowych oraz 6250 podwieczorków.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wrozdziale VIII niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym pełneuprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania posiłków z naturalnych produktów, bez używania produktów typu instantczy gotowych półproduktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.) z gwarancją świeżości artykułów i produktów. Mięsonie może być MOM (mięso oddzielane mechanicznie). Realizacja usługi zgodnie z ustawą z 25 sierpnia 2016 r. (Dz.U. z2023 r. poz. 1448) o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dział IIA – Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży wjednostkach systemu oświaty. Wykonawca musi udokumentować uprawnienia do wykonywania działalności będącejprzedmiotem zamówienia tj. aktualny wpis do rejestru Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wraz zzezwoleniem na prowadzenie cateringu oraz spełnianie warunków Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wzakresie transportu żywności.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-10