Adres: 35-026 Rzeszów, ul. Poniatowskiego
Województwo: podkarpackie
Telefon/fax: tel. 178 526 253, , fax. 178 525 190
Data zamieszczenia: 2019-07-22
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4 35-026 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 526 253, , fax. 178 525 190 REGON: 69027123300000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem 2 sztuk ambulansów TYP C wraz z wyposażeniem dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest najem 2 sztuk ambulansów sanitarnych typu C wraz z wyposażeniem nie starszych niż z 2016 roku, przeznaczonych do wykonywania działalności leczniczej polegającej na udzielaniu świadczeń zdrowotnych przez Wojewódzką Stacje Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie. 2.2 Ambulanse mają spełniać standardy pojazdów bazowych zespołów wyjazdowych ratownictwa medycznego zgodnie z aktualnymi wymaganiami przewidzianymi przepisami prawa oraz stawianymi przez Narodowy Fundusz Zdrowia. 2.3 Ambulanse maja spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz rozporządzeniu i być wyposażone w niezbędny sprzęt medyczny zgodny z aktualnie obowiązująca polską normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia. 2.4 Aparatura medyczna wymagana musi posiadać aktualne paszporty techniczne lub karty serwisowe (defibrylator, respirator, pompa infuzyjna itp.) 2.5 Minimalne wymagania dotyczące ambulansu oraz wyposażenia medycznego zawiera załącznik nr 2. 2.6 Rodzaj zamówienia – usługa . 2.7 CPV: 60.17.00.00-0 2.8 Znak sprawy postępowania (numer referencyjny) nadany przez Zamawiającego ZP-DT/10/2019 2.9 Zaoferowane ambulanse w liczbie 2 szt. przez okres najmu muszą posiadać: a) ważne badania technicznego dla tego typu pojazdów b) aktualny pakiet ubezpieczeń OC,AC,NW c) instrukcję obsługi i książkę eksploatacji dla każdego pojazdu d) wyciąg ze świadectwa homologacji dotyczącej pojazdu skompletowanego oraz deklarację zgodności z normą PN-EN 1789+A1:2011 2.10 Rzeczywista ilość dni najmu ambulansów będzie wynikała z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego 2.11 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.12 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów . 2.13 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 2.14 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.15 Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy prawo zamówień publicznych. 2.16 Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 2.17 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2.18 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2.19 Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych, specyfikacji technicznych, a zauważone rozbieżności, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie lub są błędnie wyszczególnione lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku i nie stawia wymagań dotyczących ww. warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik do SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.wspr.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie