Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Pakiet nr 1: Zakup pił do cięcia mostka Pakiet nr 2: Zakup lamp operacyjnych
Przetarg nieograniczony
33162000-3
Tak
Nie
Nie
2020-06-18
0
Tak
Lwowska
Rzeszów
35-301
Podkarpackie

Wymiana lamp operacyjnych i pił do cięcia mostka na Bloku Operacyjnym Kliniki Kardiochirurgii.

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska

Województwo: podkarpackie

Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702

Data zamieszczenia: 2020-06-18

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów , woj. podkarpackie tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702 REGON: 69069752900000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana lamp operacyjnych i pił do cięcia mostka na Bloku Operacyjnym Kliniki Kardiochirurgii.

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: Zakup pił do cięcia mostka Pakiet nr 2: Zakup lamp operacyjnych

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu .

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy. (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Wypełniony Formularz cenowy. (załącznik nr 2 do SIWZ) 3) Wypełniony Formularz parametrów technicznych. (załącznik nr 5 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 4.1.W przypadku składania ofert w wersji pisemnej: Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.2. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej należy złożyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: